Μέσα από την πολύ ενδιαφέρουσα παρουσίασή σας, τα παιδιά είχαν τη μοναδική ευκαιρία να δουν από κοντά σκυλάκια που ζούσαν στο δρόμο, αλλά χάρη σε εσάς υιοθετήθηκαν, για να τους προσφερθεί μια ανοικτή αγκαλιά. Ήταν η πρώτη φορά που οι μαθητές μας ήρθαν σε επαφή με κατοικίδια ζώα, στα πλαίσια του σχολείου μας, γεγονός που έκανε τη δράση σαφώς βιωματική και διαδραστική. Τα παιδιά έμαθαν πώς αυτά τα ζώα περιμαζεύτηκαν, για να τους προσφερθεί αγάπη και κατάλληλη φροντίδα, ενώ παράλληλακατανόησαν τη σημασία του σεβασμού προς τα ζώα.
Η ενημέρωση ήταν πολύ καλά οργανωμένη και πολυθεματική. Η ποικιλία των δραστηριοτήτων (εικονογραφημένη ιστορία, παντομίμα, ζωγραφική, προβολή οπτικοακουστικού υλικού, κ.ά.) συνέβαλε στην κινητοποίηση του ενδιαφέροντος, στην ενεργό συμμετοχή και στην πολύπλευρη ενημέρωση των μαθητών. Μέσα από το δημιουργικό παιχνίδι και τη βιωματική δράση, τα παιδιά έμαθαν για τα δικαιώματα των ζώων, τις υποχρεώσεις μας απέναντι σε αυτά και ευαισθητοποιήθηκανστο μείζον ζήτημα των αδέσποτων και την ανάγκη προστασίας και προσφοράς βοήθειας.Ακόμα, η συχνή εναλλαγή δραστηριοτήτων συνέβαλε στο να διατηρηθεί σε υψηλό επίπεδο το ενδιαφέρον των παιδιών.
Η ενεργοποίηση και η διατήρηση του ενδιαφέροντος των παιδιών οφείλεται σε μεγάλο βαθμό και στη χρήση του διαλόγου-συζήτησης με τα παιδιά, καθώς και στο εύκολο και κατανοητό λεξιλόγιο κατά τη διάρκεια της διάλεξης- ενημέρωσης από τα μέλη της ομάδας σας. Στο σημείο αυτό θα θέλαμε να επισημάνουμε πως ενδεχομένως μια πιο σύντομη διάλεξη-ενημέρωση σχετικά με τα ζώα και τα δικαιώματά τους θα μείωνε τις πιθανότητες να διασπαστεί η προσοχή των παιδιών, καθώς η πλειοψηφία αυτών αδυνατούν να συγκεντρωθούν για μεγάλο χρονικό διάστημα σε μία δράση. Τέλος, θεωρούμε πως η παρουσίαση θα ήταν πιο αποτελεσματική αν πραγματοποιούνταν σε μικρότερες ομάδες παιδιών (π.χ. ανά δύο τμήματα), οπότε θα αυξανόταν ο βαθμός συμμετοχής κάθε μαθητή και τα παιδιά θα είχαν μεγαλύτερες πιθανότητες άμεσης επαφής με τα ζώα.