Διεύθυνση Ημαθίας ήταν να κλείσει ο δρόμος από τις 09.30 μέχρι τις 09.40. Η εντολή δεν τηρήθηκε ούτε από την αστυνομία, ούτε από την εταιρεία που έκανε τις εργασίες, αφού η μοιραία νταλίκα παρέσυρε τα αυτοκίνητα και σκόρπισε το θάνατο 50 λεπτά αργότερα από την ώρα που προβλεπόταν ότι θα είχαν ολοκληρωθεί οι εργασίες.
Και εδώ προκύπτουν τα πρώτα ερωτήματα. Γιατί η εταιρεία αφού είχα συγκεκριμένο χρονικό περιθώριο για την εκτέλεση των έργων, το παραβίασε και δεν ενημέρωσε. Ή αν ενημέρωσε τις Αρχές ποιος έδωσε άδεια για παράταση στο χρόνο των εργασιών. Γιατί οι αστυνομικοί που ήταν στο σημείο για να ρυθμίζουν την κυκλοφορία δεν σταμάτησαν την εκτέλεση των εργασιών, ώστε να δοθεί στην κυκλοφορία και πάλι η Εγνατία Οδός και δεν ακολούθησαν την εντολή του αστυνομικού διευθυντή.
Ο δρόμος έπρεπε να κλείσει μόνο για 10 λεπτά
Στον ανακριτή ο υπεύθυνος της εταιρείας
Ο 42χρονος υπεύθυνος της εταιρείας που είχε αναλάβει την εκτέλεση εργασιών στο τμήμα της Εγνατίας Οδού, οδηγείται ενώπιον του ανακριτή και είναι αντιμέτωπος με την κατηγορία της διατάραξης της ασφάλειας συγκοινωνιών εξ αμελείας.
Την Πέμπτη απολογείται ο οδηγός της νταλίκας
Ο 39χρονος Ρουμάνος οδηγός της νταλίκας πήρε προθεσμία και θα απολογηθεί την Πέμπτη. Κατηγορείται για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατά συρροή και πρόκληση σωματικής βλάβης από αμέλεια κατά συρροή. Στην προανάκριση, φέρεται να ισχυρίστηκε ότι μετά τα διόδια του Πολυμύλου χάλασε το σύστημα πέδησης του φορτηγού, με αποτέλεσμα να μην μπορέσει να φρενάρει και να συμβεί το μοιραίο.
Υπήρχε και συνοδηγός μέσα στο μοιραίο όχημα
Όπως αποκαλύφθηκε σήμερα, στη μοιραία νταλίκα υπήρχε και συνοδηγός επίσης ρουμανικής καταγωγής άντρας, ο οποίος έπαθε πανικό από το δυστύχημα και άρχισε να περιπλανιέται στα χωράφια για μια ολόκληρη ημέρα.