καταφύγει στη μέθοδο των ολιγοήμερων προσφορών προ περιόδου εκπτώσεων, σε μία προσπάθεια να προσελκύσουν τους καταναλωτές και να αυξήσουν τον τζίρο τους. Άλλοι επιχειρηματίες πάλι καταφεύγουν στη μέθοδο των προκρατήσεων προϊόντων με την τιμή που θα έχουν αυτά στην περίοδο των εκπτώσεων, έτσι ώστε να μπορέσουν να εξασφαλίσουν προκαταβολικά ένα μικρό μερίδιο πωλήσεων στα προϊόντα τους.
Η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου απέστειλε οδηγίες προς τις Ομοσπονδίες και τους 257 Εμπορικούς Συλλόγους μέλη της σε όλη την χώρα, ώστε να ενημερώσουν έγκαιρα όλες τις εμπορικές επιχειρήσεις των περιοχών τους, να επιδείξουν ιδιαίτερη προσοχή στα κάτωθι:
1. Η αναγραφή διπλής τιμής, δηλαδή της παλαιάς (συνήθως διαγραμμένης) και της νέας τιμής όλων των ειδών που πωλούνται με έκπτωση είναι υποχρεωτική σε εμφανή σημεία του καταστήματος και οπωσδήποτε στα σημεία όπου αυτά εκτίθενται.
2. Η αναγραφή ποσοστού έκπτωσης ανήκει στην διακριτική ευχέρεια της επιχείρησης. Εάν αναγραφεί ποσοστό, πρέπει να προσδιορίζεται ότι πρόκειται για έκπτωση (π.χ. "50% έκπτωση").
3. Ιδιαίτερη προσοχή πρέπει να δοθεί στην ακρίβεια των εκπτωτικών αναγγελιών, διότι τα προβλεπόμενα πρόστιμα είναι βαρύτατα. Η κάθε παροχή πρέπει να ταυτίζεται και να ανταποκρίνεται προς την αναγγελία, οικονομικά, ποσοτικά και ποιοτικά.
Η ΕΣΕΕ καλεί αφενός μεν τους συναδέλφους εμπόρους να προστατεύσουν τον θεσμό των εκπτώσεων και να αναδείξουν για μία ακόμη φορά τον παραδοσιακό σεβασμό του εμπορίου προς τους καταναλωτές, αφετέρου δε το καταναλωτικό κοινό να προτιμήσει και να στηρίξει τα οργανωμένα εμπορικά καταστήματα για τις αγορές του και όχι το κάθε μορφής παρεμπόριο, το οποίο ούτε ποιότητα προσφέρει, ούτε εγγυήσεις, ούτε αποδείξεις.
Επίσης, ζητά από τις ελληνικές οικογένειες από μικρούς και μεγάλους καταναλωτές να μην ξεχνούν την εκστρατεία που ξεκίνησε πριν λίγους μήνες από την ΕΣΕΕ, με την προτροπή: "Αγοράζω όσο και όσα Παράγω".