Με λίγα λόγια, ο περιορισμός της κατάθεσης πινικίδων θα χρηματοδοτήσει τις ελαφρύνσεις.
Κεντρικά σημεία της εισήγησης που έχει τεθεί στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου Οικονομικών αποτελούν η κατάργηση του φόρου πολυτελείας που επιβάλλεται σήμερα στα ακριβά αυτοκίνητα, η μείωση κατά 30% των τεκμηρίων διαβίωσης για τα ΙΧ και η συνακόλουθη μείωση κατά 30% του φόρου πολυτελούς διαβίωσης που επιβάλλεται σήμερα σε ΙΧ άνω των 1.929 κυβικών εκατοστών.
Ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης υπολογίζεται στο 5%-10% της ετήσιας τεκμαρτής δαπάνης για ΙΧ ηλικίας έως 10 ετών.
Το δημοσιονομικό κλειδί που θα επιτρέψει τις παραπάνω ελαφρύνσεις κρύβεται στο νέο σύστημα προσδιορισμού των ετήσιων τελών κυκλοφορίας, το οποίο, όπως σημειώνουν συνεργάτες του υφυπουργού Οικονομικών Γ. Μαυραγάνη, θα οδηγήσει σε δραστικό περιορισμό του φαινομένου της μαζικής κατάθεσης πινακίδων.
Πηγή - enikos.gr