Μετά από πολυήμερη σιωπή, η Hellenic Train εξέδωσε επίσημη ανακοίνωση για την τραγωδία με την σύγκρουση τρένων στα Τέμπη. Η εταιρεία εκφράζει τα «συλληπτήρια» της προς τους συγγενείς των θυμάτων και αναφέρει ότι τους παρέχει με κάθε τρόπο την στήριξή της.
Παράλληλα ισχυρίζεται ότι συνεργάζεται από την πρώτη στιγμή με τις αρμόδιες Αρχές και υπογραμμίζει πως διέθεσε από την πρώτη στιγμή λεωφορεία για να οδηγηθούν οι σώοι επιβάτες στην Θεσσαλονίκη. Σύμφωνα με πληροφορίες, ανώτατο στέλεχός της εταιρείας συνεργάστηκε άμεσα με τις Αρχές και βρέθηκε στα κεντρικά της Πολιτικής Προστασίας το πρώτο 24ωρο μετά την τραγωδία.
Η εταιρεία αντιτίθεται στα όσα υποστήριξε ο υπουργός Υγείας, Θάνος Πλεύρης, ότι δηλαδή δεν έδωσε ποτέ λίστα επιβατών, παραδέχεται όμως -ουσιαστικά- ότι η λίστα αυτή είναι αναξιόπιστη καθώς περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες με ηλεκτρονικό εισιτήριο.
Παράλληλα, η Hellenic Train επιβεβαιώνει ότι δεν υπήρχαν φιάλες υγραερίου στο τρένο καθώς ο εξοπλισμός εξυπηρέτησης στο βαγόνι του εστιατορίου ήταν ηλεκτρικός.
Η ανακοίνωση της εταιρείας Hellenic Train για την τραγωδία στα Τέμπη
«Οι ημέρες που διανύουμε είναι ιδιαίτερα δύσκολες για όλη τη χώρα και για την εταιρεία μας, η οποία έχασε 9 εργαζόμενους στο δυστύχημα. Η Hellenic Train εκφράζει τα συλλυπητήριά της στους συγγενείς των θυμάτων στους οποίους προσφέρει με κάθε τρόπο την στήριξή της.
Η Hellenic Train, εταιρεία επιβατικών και εμπορευματικών μεταφορών, συνεργάζεται στενά με τους διασώστες και τους φορείς ήδη από τις πρώτες στιγμές μετά το δυστύχημα που προκλήθηκε από τη σύγκρουση των δύο συρμών στα Τέμπη, στο ύψος του Ευαγγελισμού.
Το προσωπικό της Hellenic Train βρισκόταν από την πρώτη στιγμή στον τόπο του δυστυχήματος και παρείχε υποστήριξη, σε συνεργασία με τις αρχές, την Υπηρεσία Πολιτικής Προστασίας και τις ομάδες διάσωσης, ενώ μέσω της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας υποστήριξε την κινητοποίηση των ψυχολόγων που θα βρίσκονταν στα νοσοκομεία.
Επιπλέον, η Hellenic Train παρείχε λεωφορεία για να διευκολύνει τη μεταφορά των επιβατών που κατάφεραν να αποβιβαστούν προκειμένου να μεταφερθούν στη Θεσσαλονίκη που ήταν ο τελικός προορισμός.
Αμέσως μετά το συμβάν, τέθηκε σε πλήρη λειτουργία ειδικό τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, με σκοπό να παρέχει πληροφορίες και να παραπέμπει στις αρμόδιες αρχές για πληροφορίες σχετικά με το ατύχημα.
Η Hellenic Train διευκρινίζει ότι ο κατάλογος των ονομάτων των επιβατών που δόθηκε στις αρχές περιλαμβάνει μόνο τους επιβάτες που είχαν αγοράσει διαδικτυακό εισιτήριο. Στην περίπτωση των επιβατών που αγόρασαν εισιτήρια στα εκδοτήρια εισιτηρίων, το εισιτήριό τους, αν και αντιστοιχεί σε συγκεκριμένη θέση, δεν ήταν ονομαστικό.
Η εταιρεία ενημερώνει ότι ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν υπερβαίνει ποτέ τον αριθμό των προσφερόμενων θέσεων. Στους υπεραστικούς συρμούς, όλα τα εισιτήρια αντιστοιχούν σε συγκεκριμένες θέσεις και, ως εκ τούτου, ανεξαρτήτως τρόπου αγοράς, είτε μέσω διαδικτύου είτε μέσω του εκδοτηρίου ή στο τραίνο, ο αριθμός των εισιτηρίων που πωλούνται δεν μπορεί ποτέ να υπερβαίνει τον αριθμό των διαθέσιμων θέσεων.
Η Hellenic Train επιβεβαιώνει ότι δεν υπάρχουν φιάλες υγραερίου στο τρένο. Ο εξοπλισμός εξυπηρέτησης στο βαγόνι του εστιατορίου είναι ηλεκτρικός.
Η εταιρεία συνεχίζει το έργο της, βοηθώντας και υποστηρίζοντας τα θύματα, σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών και όλες τις αρμόδιες αρχές».