Οι μαθητές εργάστηκαν ομόδοκεντρικα και συνεργατικά υλοποιώντας την αρχική τους ιδέα για κατασκευές και εφαρμογές πρωτότυπες αλλά και χρηστικές. Για το σκοπό αυτό αξιοποίησαν υλικό από το διαδίκτυο και τη σχετική βιβλιογραφία, γνώσεις από τον χώρο της πληροφορικής καθώς και από αλλά αντικείμενα που διδάσκονται στο σχολείο (διαθεματικότητα) και κατά κύριο λόγο τα προσωπικά τους ταλέντα και δεξιότητες και παρουσίασαν τις παρακάτω τέσσερις εργασίες:
1. Εργονομικός Επανασχεδιασμός Λειτουργικού Συστήματος Κινητών Συσκευών Με Βάση Το Σουηδικό Στυλ (Swiss Style)
2. Μάθηση Βασισμένη σε Ψηφιακό Παιχνίδι: Μαθαίνω για την Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
3. Διαδικτυακό-Ηλεκτρονικό Περιοδικό Φωteenές Σελίδες
4. Προγραμματιζόμενο αυτόνομο ερπυστριοφόρο όχημα επιθεώρησης χωροταξικών δομών και ανεύρεσης επιζώντων
Η ενασχόληση των μαθητών και των μαθητριών με τις ομάδες ρομποτικής, ηλεκτρονικού περιοδικού και πειραμάτων του 1ου γυμνασίου Αλεξάνδρειας καθώς και η συμμετοχή τους σε διοργανώσεις όπως το μαθητικό συνέδριο πληροφορικής εμπλουτίζει σημαντικά τις γνώσεις και το βιογραφικό τους.
Παράλληλα, η οργάνωση και παρουσίαση μιας εργασίας με – όσο το δυνατόν – επιστημονική και διαθεματική προσέγγιση, η εμπειρία στις διαδικασίες συμμετοχής σε ένα συνέδριο με όλες τις τυπικές διαδικασίες (format εγγράφων, επιστημονικές επιτροπές κ.τ.λ), η βιωματική εφαρμογή των Τ.Π.Ε.στην πράξη και η καλλιέργεια δεξιοτήτων και καλών πρακτικών αποτελούν τα απαραίτητα εφόδια για τους νέους του 21ου αιώνα. Συγχαρητήρια στα παιδιά μας και τον υπεύθυνο καθηγητή και καλή συνέχεια!