την ευκαιρία να συζητήσουν, να μάθουν και να ανακαλύψουν ενδιαφέροντα στοιχεία για την προσωπικότητά τους και να κατανοήσουν πώς αυτά συμβάλλουν στη διαμόρφωση της διάθεσής τους για το διάβασμα αλλά και πώς αυτά επηρεάζουν τους στόχους τους και τις επιλογές τους.
Καθώς το άγχος και η διαχείριση του χρόνου υπό το πρίσμα αυτής της δυσμενούς κατάστασης θεωρούνται η απαρχή των προβληματισμών των παιδιών, εστιάσαμε και κατευθυνθήκαμε προς στην ανεύρεση τρόπων, τόσο γενικών όσο και εξατομικευμένων, για την αντιμετώπισή τους.
Αξίζει να σημειωθεί το ιδιαίτερο ενδιαφέρον που επέδειξαν οι μαθητές μας να γνωρίσουν καλύτερα τον εαυτό τους και να ανακαλύψουν καινούριες πτυχές του χαρακτήρα τους, όπως και να διαχειριστούν ό,τι τους δυσκολεύει και τους εμποδίζει να ανταπεξέλθουν στις καθημερινές απαιτήσεις, προσωπικές και μαθησιακές.
Τέλος οφείλουμε να ευχαριστήσουμε θερμά την ψυχολόγο Ελισσάβετ Γιαννοπούλου για τη σπουδαία δουλειά που κάνει!!