"Χαιρετισμός με την ανάληψη καθηκόντων
Η ανάληψη των καθηκόντων μου ως Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας, αποτελεί μια ιδιαίτερη τιμή από την πολιτεία στο πρόσωπό μου. Διαισθάνομαι απόλυτα την ευθύνη που συνεπάγεται η θέση αυτή και θα δουλέψω στο μέγιστο δυνατό, ώστε να ανταποκριθώ στις ανάγκες της εκπαιδευτικής κοινότητας, των λειτουργών αυτής, των μαθητών και των γονέων και κηδεμόνων. Διαδέχομαι τον εξαιρετικό συνάδελφο, κ. Διονύση Διαμαντόπουλο, έναν επιτυχημένο επί μια δεκαετία Διευθυντή Εκπαίδευσης, ο οποίος τίμησε τη θέση, εργάσθηκε και ανέλαβε πρωτοβουλίες, δίνοντας ανάλογο κύρος στο νομό μας. Tον ευχαριστώ πολύ για τη σχετική ενημέρωση και του εύχομαι καλή συνέχεια σε ότι και αν κάνει.
Αναμφίβολα, αποχωρώ από το σχολείο που ήμουν Διευθυντής απόλυτα ικανοποιημένος, γιατί η εμπιστοσύνη που χτίστηκε με το προσωπικό του σχολείου, αλλά και τους γονείς και κηδεμόνες, μας έδωσε τη δυνατότητα να επιλύουμε αποτελεσματικά και με ταχύτητα τα ζητήματα, να καινοτομούμε και να δημιουργούμε καθημερινά. Επιπλέον, θα ήθελα να ευχαριστήσω με απόλυτη ειλικρίνεια όλους τους συναδέλφους μου για τη θέση του Προέδρου στον Σύλλογο Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Ημαθίας, μια θέση που μου έδωσε ανεκτίμητη εμπειρία σε πολλούς τομείς. Ευχαριστώ ακόμη, το προσωπικό των σχολικών μονάδων που συνεργάστηκα ως Διευθυντής, όπως και τα μέλη των συλλόγων γονέων και κηδεμόνων που βοήθησαν σημαντικά από τη θέση τους στην ομαλή λειτουργία του σχολείου. Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω το προσωπικό της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας για την άψογη συνεργασία που είχαμε και θα έχουμε, αναμφίβολα, από εδώ και στο εξής. Μαζί κάναμε πολλά και πάλι Μαζί περισσότερα.
Οι αλλαγές που γίνονται στην εκπαίδευση, οι διορισμοί μετά από πολλά χρόνια και η αναδιοργάνωση των δομών βρίσκονται σε θετική τροχιά, ωστόσο οι συνθήκες της πανδημίας δημιουργούν πρωτόγνωρα δεδομένα που καθημερινά μπορεί να αλλάζουν ανάλογα με τον αριθμό των κρουσμάτων. Με εγρήγορση, ευελιξία και προσαρμογή και με όλα τα σύγχρονα μέσα εκπαίδευσης θεωρώ ότι δε θα χαθεί χρόνος για τους μαθητές και τις μαθήτριες, ελπίζοντας, συντόμως, σε μια ιατρική και φαρμακευτική λύση σε αυτό το παγκόσμιο πρόβλημα. Στο πλαίσιο της νέας θεσμικής θέσης που αναλαμβάνω, θα υπάρχει συνεργασία όχι μόνο με τις εκπαιδευτικές υπηρεσίες αλλά και με τις δημοτικές και κρατικές δομές, ιδιωτικούς φορείς, με σκοπό πάντα τη μεγιστοποίηση του οφέλους για τις μαθήτριες και τους μαθητές. Με βάση ρεαλιστικά σχέδια, προσαρμοζόμαστε στις γενικές συνθήκες, επιζητούμε τη βοήθεια όλων, για να δούμε τα παιδιά μας καλύτερα από εμάς. Διαβάζοντας προσεκτικά το παρελθόν, δουλεύουμε στο παρόν για ένα λαμπρό μέλλον των νέων γενεών.
Υπόσχομαι ότι θα εργαστώ με συνέπεια, αξιοκρατία, δικαιοσύνη, διαφάνεια, χωρίς να παραβλέπω τον ανθρώπινο παράγοντα, στο πλαίσιο πάντα των κανόνων και των νόμων του κράτους. Η αλληλεγγύη και η συλλογικότητα είναι που θα φέρουν την επιτυχία σε κάθε πτυχή της εκπαιδευτικής διαδικασίας επ’ ωφελεία των μαθητών. Εύχομαι σε όλες και όλους υγεία, ευημερία και δύναμη, ιδίως στο σύνθετο έργο των λειτουργών της εκπαίδευσης".
Με εκτίμηση,
Δημήτρης Πυρινός.
Βιογραφικό
Ο κ. Δημήτριος Πυρινός έχει σπουδάσει στην Παιδαγωγική Ακαδημία Θεσσαλονίκης (1987), στο Οικονομικό Τμήμα του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, (1996) και στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων, (Πρόγραμμα Εξομοίωσης, 2004). Έχει πραγματοποιήσει Μεταπτυχιακές σπουδές στο πρόγραμμα «Ιστορική Δημογραφία» του τμήματος Ιστορίας Κέρκυρας, (2007) και Διδακτορική διατριβή με θέμα «Η Σχολική Εκπαίδευση από την Κοινότητα στο Κράτος, Βέροια 1879-1929, Δημογραφία και Διοίκηση» στο Τμήμα Ιστορίας του Ιονίου Πανεπιστημίου (2012).
Διετέλεσε Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπ/σης Ημαθίας. Σήμερα είναι Δημοτικός Σύμβουλος του Δήμου Βέροιας στη θέση Αντιπροέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, μέλος του Δ.Σ. του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Παραρτ. Βέροιας, του Δ.Σ. της Εταιρίας Μελετών Ιστορίας και Πολιτισμού Ν. Ημαθίας και μέλος του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων. Στα επιστημονικά και προσωπικά του ενδιαφέροντα, με σχετική αρθρογραφία και εισηγήσεις σε εφημερίδες, περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων, η τοπική ιστορία, η ιστορία της εκπαίδευσης, η οικονομική ιστορία, η τοπική αυτοδιοίκηση, η καινοτομία στην εκπαίδευση και η σχέση της εκπαίδευσης με την οικονομική ανάπτυξη. Για μια δεκαετία εργάστηκε ως διευθυντής σε σχολικές μονάδες και σήμερα είναι Δ/ντής Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Ημαθίας.