Μετρό Θεσσαλονίκης: Αντιδράσεις με το λογότυπο που κόστισε 30.000ευρώ με απευθείας ανάθεση

Μετρό Θεσσαλονίκης: Αντιδράσεις με το λογότυπο που κόστισε 30.000ευρώ με απευθείας ανάθεση

Όλα έτοιμα φαίνεται πως είναι για να λειτουργήσει επιτέλους το μετρό Θεσσαλονίκης, το οποίο μετά από δεκαετίες εργασιών φαίνεται πως θα λειτουργήσει με τη βασική γραμμή να είναι 9,6 χιλιόμετρα και το σήμα του να παρουσιάζεται τις τελευταίες ώρες.

 

Συγκεκριμένα το λογότυπο του Μετρό Θεσσαλονίκης παρουσιάστηκε στην Πυλαία το πρωί της Τετάρτης, από τον υπουργό Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστο Σταϊκούρα.

 

Το λογότυπο συνδυάζει, σύμφωνα με τον υπουργό, «την παράδοση με τη μοντέρνα αισθητική». Επεσήμανε ότι το πεζόγραμμα «μ» επιλέχθηκε ώστε να παραπέμπει άμεσα στο μετρό, αλλά ταυτόχρονα να διαφέρει από το «Μ» κεφαλαίο. «Είναι το “μ” απλοποιημένο από το βυζαντινό “μ” ώστε συνδυάζει την αυθεντικότητα, την καθαρότητα και την αναγνωρισιμότητα σε ένα σύγχρονο σύστημα μεταφορών, ώστε να είναι ευανάγνωστο σε κάθε του χρήση».

 

Μπορεί η αναμονή να είχε κάνει μερικούς να πιστέψουν ότι το logo τουλάχιστον θα αξίζει, αλλά..., αυτό είναι ένα καλλιτεχνικό «Μ» το οποίο μάλιστα κόστισε 30.000 ευρώ με απευθείας ανάθεση.

 

Η προϊσταμένη του αρχιτεκτονικού τμήματος της «Ελληνικό Μέτρο», που εμπνεύστηκε και δημιούργησε το λογότυπο, είπε: «Η έρευνα για τη μελέτη είναι στοιχεία που πάρθηκαν και απ’ έξω, δηλαδή από το μετρό της Νέας Υόρκης, του Λονδίνου κτλ. Πάρθηκαν κάποιες απόψεις και σίγουρα η διαδικασία της έρευνας στάθηκε και στο απόθεμα της τέχνης και της αρχιτεκτονικής φυσιογνωμίας της Θεσσαλονίκης».

 

Μετρό Θεσσαλονίκης – Αντιδράσεις στα social media

 

Όπως είναι λογικό μετά την παρουσίαση του λογοτύπου αρκετοί έσπευσαν να το κριτικάρουν, καθώς ήταν κάτι πολύ απλό και καθόλου περίπλοκο για να έχει τέτοιο κόστος, με άλλους να το βλέπουν και να έχουν όρεξη για τρολάρισμα και ...δημιουργία.

Alexandriamou.gr
Δημοσιογραφική Ενημερωτική Ηλεκτρονική Εφημερίδα
Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας