τηλεφωνική γραμμή, θα λειτουργεί από τις οχτώ το πρωί έως τις τέσσερις το απόγευμα, καθημερινά κατά τις εργάσιμες ημέρες της εβδομάδας.
Σύμφωνα με τις υπηρεσίες πρόνοιας του υπουργείου Εργασίας, κρίθηκε απαραίτητο να υπάρξει η ξεχωριστή τηλεφωνική γραμμή, επειδή διαπιστώθηκε ότι μια σειρά από «αναρμόδιοι» έσπευδαν τις προηγούμενες μέρες να παρέχουν πληροφορίες στους πολίτες, επί πληρωμή, για να έχουν ενημέρωση για τη λειτουργία του προγράμματος.
Μάλιστα, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, πολλές από τις πληροφορίες αυτές ήταν ελλιπείς. Για το λόγο αυτό, ζητήθηκε από τον αρμόδιο εισαγγελέα και διεξάγεται ήδη «εισαγγελική έρευνα γι’ αυτές τις διαφημίσεις και τις παρεχόμενες ελλιπείς πληροφορίες».
Το υπουργείο Εργασίας επισημαίνει ότι «ο απλούστερος τρόπος για την υποβολή αίτησης για το ΚΕΑ είναι ηλεκτρονικά από το σπίτι.
Η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΚΕΑ είναι απλή και φιλική για τον χρήστη, η αίτηση εκεί είναι προσυμπληρωμένη και, εφόσον χρειάζονται συμπληρωματικά στοιχεία, το σύστημα ενημερώνει σχετικά τον αιτούντα».