αντίθεσή του στη συγκεκριμένη ανάθεση, καθώς στερείται επιστημονικών και παιδαγωγικών κριτηρίων.
Η διδασκαλία των Μαθηματικών στο Γυμνάσιο είναι μια κρίσιμη εκπαιδευτική διαδικασία που θέτει τις βάσεις και καθορίζει την πορεία του μαθητή στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και την μετάβασή του στην Τριτοβάθμια.
Το Γυμνάσιο αποτελεί το πρώτο και κρίσιμο στάδιο απόκτησης βαθύτερης μαθηματικής παιδείας από εξειδικευμένο και κατάλληλα επιμορφωμένο διδακτικό προσωπικό. Ο Μαθηματικός του Γυμνασίου είναι ο μόνος που διαθέτει την ποιότητα, την επιστημονική κατάρτιση και την εξειδίκευση, ώστε να ανταποκριθεί στις υψηλές απαιτήσεις της διδασκαλίας των Μαθηματικών.
Φαίνεται ότι το Υπουργείο Παιδείας επιλέγει να αντιμετωπίσει το πρόβλημα έλλειψης Μαθηματικών στα σχολεία προωθώντας μια μηχανιστική λογική κάλυψης κενών και τυπικής διεκπεραίωσης του ωρολογίου προγράμματος, παραβλέποντας επιστημονικά και διδακτικά κριτήρια. Όμως, αυτή η λογική της «τακτοποίησης» του προβλήματος υποστελέχωσης των σχολείων με Μαθηματικούς οδηγεί σε μεγάλες ανισότητες μεταξύ των Γυμνασίων, αφού θα υπάρξουν σχολεία, ιδιαίτερα τα περιφερειακά, στα οποία θα διδάσκονται Μαθηματικά χωρίς κανένα Μαθηματικό!!!
Επικαλούμαστε την κοινή λογική και καλούμε το Υπουργείο Παιδείας να ανακαλέσει άμεσα την εγκύκλιο Β΄ ανάθεσης των Μαθηματικών σε μη ειδικευμένους διδάσκοντες. Αλλιώς θα πρόκειται για άλλο ένα συνειδητό βήμα που οδηγεί ευθέως στην υποβάθμιση του Δημόσιου σχολείου.
Η Διοικούσα Επιτροπή του Παραρτήματος Ημαθίας της Ε.Μ.Ε.