έρθει αντιμέτωποι.
Στην εφαρμογή, ο χρήστης απαντά σε μερικές ερωτήσεις, προκειμένου να διαπιστώσει αν το περιστατικό που θέλει να αναφέρει σχετίζεται με τη διαφθορά. Το επόμενο βήμα είναι μία περιληπτική περιγραφή της υπόθεσης και στη συνέχεια δίνει τα στοιχεία επικοινωνίας του. Μόλις πατήσει το πεδίο «Αποστολή», η Υπηρεσία λαμβάνει την καταγγελία του.
Αφού εξετάσει την κάθε περίπτωση, η Διεθνής Διαφάνεια επικοινωνεί με τον πολίτη παρέχοντάς του σαφείς πληροφορίες και καθοδήγηση για το πώς και που να απευθυνθεί. Ταυτόχρονα, παρακολουθεί και να ασκήσει πιέσεις για την έκβαση της υπόθεσης. Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη για κινητά με λειτουργικό Ios ή Android.
H υπηρεσία «Διαφάνεια Τώρα!» δημιουργήθηκε από την ΜΚΟ «Διεθνής Διαφάνεια-Ελλάς», τον περασμένο Σεπτέμβριο. Μετά από ένα χρόνο λειτουργίας, έχει καταγράψει περισσότερες από 600 αναφορές πολιτών, που αφορούν κυρίως σε υποθέσεις φοροδιαφυγής (μη έκδοση αποδείξεων), απάτες στον τομέα της Υγείας (παράνομες συντάξεις και φακελάκια), ανασφάλιστη εργασία και σε αδιαφανείς διαδικασίες στην Τοπική Αυτοδιοίκηση (προμήθειες και προσλήψεις).
απε-μπε