ο ΟΣΕ, δια του Προέδρου και Διευθύνοντα Συμβούλου του οργανισμού κ. Θεοφανόπουλου, αλλά και υψηλόβαθμων στελεχών του Οργανισμού.
Εισηγούμενος το θέμα ο Δήμαρχος Νάουσας Νίκος Κουτσογιάννης εστίασε καταρχήν στην ελληνική υστέρηση στον τομέα των σιδηροδρόμων και δη των προαστιακών σε σχέση με την όλη αναπτυγμένη Ευρώπη. Ανέφερε ότι ο εκσυγχρονισμός του σιδηροδρομικού δικτύου είναι απολύτως αναγκαίος και εξυπηρετεί τους αναπτυξιακούς σχεδιασμούς όλης της περιοχής Πέλλας-Ημαθίας με αμφίδρομα και πολλαπλασιαστικά θετικά αποτελέσματα στους τομείς των μεταφορών, των συγκοινωνιών, του τουρισμού κ.λπ.
Πρότεινε δε να προκριθεί η βελτίωση των υποδομών (ηλεκτροκίνηση, δίκτυα, χώροι υποδοχής κ.ά.) σε συνδυασμό με την ποιότητα των υπηρεσιών στο υπάρχον τμήμα της γραμμής Θεσσαλονίκης-Έδεσσας με στόχο την αναβάθμισή της σε προαστιακή –πράγμα για το οποίο μάλιστα θα χρηματοδοτηθεί μελέτη βιωσιμότητας, και στη συνέχεια να εξεταστεί με βάση τα οικονομικά δεδομένα ο σχεδιασμός της νέας γραμμής Γιαννιτσών-Θεσσαλονίκης που προκρίνεται από την πλευρά της Πέλλας.
Στο ίδιο πνεύμα κινήθηκαν οι περισσότεροι ομιλητές, συγχαίροντας τον Δήμαρχο Νάουσας για την πρωτοβουλία του. Από την πλευρά του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ κ. Θεοφανόπουλος εξέφρασε τη χαρά του που το ομόθυμο αίτημα του προαστιακού σιδηρόδρομου εδράζεται στα κοινά χαρακτηριστικά των δύο περιοχών, διαβεβαιώνοντας ότι ο οργανισμός θα προχωρήσει στην εξέταση της πρότασης που θα επιλεχθεί και θα προκριθεί.
Με πρόταση του Δημάρχου Νάουσας επόμενο βήμα είναι μια νέα συνάντηση εργασίας τις αμέσως επόμενες μέρες, αυτή τη φορά παρουσία και των Βουλευτών Πέλλας και Ημαθίας.
Η συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε στο Συνεδριακό χώρο της Σχολής Αριστοτέλη και παρόντες ήταν οι Αντιπεριφερειάρχες Πέλλας και Ημαθίας κ. Θεοδωρίδης και Καλαϊτζίδης, οι Δήμαρχοι Έδεσσας, κ. Γιάννος, Σκύδρας κ. Ιγνατιάδου, Αλεξάνδρειας κ. Γκυρίνης, ο Αντιδήμαρχος Βέροιας κ. Λαζαρίδης και ο Δήμαρχος Νάουσας κ. Κουτσογιάννης.