Στόχος του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας είναι να εκδίδονται μηνιαίοι λογαριασμοί με τις χρεώσεις των πραγματικών καταναλώσεων ρεύματος και όχι έναντι όπως ισχύει σήμερα, προκειμένου αφενός νοικοκυριά και επιχειρήσεις να μην πληρώνουν λογαριασμούς για καταναλώσεις ρεύματος που δεν έχουν κάνει σε συγκεκριμένες χρονικές περιόδους και αφετέρου για να περιορισθούν με αυτόν τον τρόπο και οι ρευματοκλοπές.
Αναλυτικότερα, τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ διενεργούν καθημερινά καταμετρήσεις σε όλη την Ελλάδα, έτσι ώστε τους επόμενους 2 με 3 μήνες να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία. Οι καταναλωτές φρόνιμο είναι να γνωρίζουν πως για να γίνει η καταμέτρηση θα πρέπει να διασφαλίσουν ότι το τεχνικό προσωπικό του ΔΕΔΔΗΕ και των συνεργαζόμενων εργολαβικών εταιρειών θα έχουν πρόσβαση στον χώρο των μετρητών του ακινήτου προκειμένου να γίνει η λήψη ένδειξης από τον μετρητή και στη συνέχεια να χορηγηθεί στον προμηθευτή ηλεκτρικής ενέργειας που έχει επιλέξει ο πελάτης για την έκδοση εκκαθαριστικού λογαριασμού.
Υπογραμμίζεται ότι, σε περίπτωση που εν καταστεί δυνατή η λήψη της ένδειξης όλοι οι πελάτες έχουν την δυνατότητα να καταχωρίσουν την ένδειξη της παροχής εντός τεσσάρων εργάσιμων ημερών από την ημέρα επίσκεψης του καταμετρητή στο ακίνητο με τους εξής 3 τρόπους:
*Καλώντας το Τηλεφωνικό Κέντρο εξυπηρέτησης πελατών του ΔΕΔΔΗΕ στην δωρεάν γραμμή 800-400-4000
*Καταχωρώντας την ένδειξη του μετρητή στην ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ
*Μέσω της εφαρμογής My DEDDIE App στο κινητό τηλέφωνο
Αξίζει να σημειωθεί, ότι στην περίπτωση που τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ δεν μπορέσουν να αποκτήσουν πρόσβαση στο ρολόι και σταθεί αδύνατο να μετρήσουν την κατανάλωση, τότε ο λογαριασμός ρεύματος θα είναι έναντι, δηλαδή θα γίνει μία εκτίμηση για τις κιλοβατώρες που καταναλώθηκαν, με βάση την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας της προηγούμενης χρονιάς.