Το σχέδιο αυτό συμφέρει διπλά τους ιδιοκτήτες, αφού θα πληρώνουν ένα μέρος μόνο τω ετήσιων τελών κυκλοφορίας, αλλά και θα επιβαρύνονται με μειωμένο τεκμήριο εισοδήματος, ανάλογα με τους μήνες τους έτους που θα επιλέξουν να θέσουν σε κίνηση τα οχήματα που έχουν παροπλίσει λόγω της κρίσης. Αντίστοιχα όμως, και το δημόσιο θα εισπράξει κάτι από όσα έχει χάσει, λόγω της μαζικής κατάθεσης πινακίδων όλη την προηγούμενη επταετία.
Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η τροπολογία θα προβλέπει δυατότητα ανάκτησης πινακίδων:
1.για ένα μήνα (πχ για να κάνει διακοπές) με την καταβολή τελών που αντιστοιχούν σε δύο δωδέκατα των ετήσιων τελών κυκλοφορίας. Δηλαδή ο ιδιοκτήτης θα κινεί το όχημα πχ για ένα μήνα και θα πληρώνει για δύο, ή για δύο μήνες και θα πληρώνει για τέσσερις. Οι μήνες δεν χρειάζεται να είναι συνεχόμενοι.
2.για τρεις μήνες, με την καταβολή τελών που αντιστοιχούν σε τέσσερα δωδέκατα των ετήσιων τελών κυκλοφορίας, δηλαδή με προσαύξηση 33% (αντί για 100% αν επρόκειτο για ένα μόλις μήνα).
3. για όλους τους υπόλοιπους μήνες μέχρι το τέλος του έτους, καταβάλλοντας τέλη που αντιστοιχούν στο πλήθος των μηνών που απομένουν έως το τέλος του έτους, αλλά με προσαύξηση δύο μηνών. Για παράδειγμα, αν ένας ιδιοκτήτης ενός τζιπ 3.000 κυβικών που το έχει ακινητοποιήσει εδώ και χρόνια για να μην πληρώσει τέλη 1.260 ευρώ το χρόνο, μπορεί να το θέσει σε κυκλοφορία πχ τον Ιούλιο και θα καταβάλλει τα 8 δωδέκατα των ετήσιων τελών κυκλοφορίας, δηλαδή 840 ευρώ.
protothema.gr