Το σύστημα αυτό είναι μια ολοκληρωμένη συμμετοχική πλατφόρμα διαχείρισης προβλημάτων δημοσίου ενδιαφέροντος, επικοινωνίας και διάδρασης Δήμου-Δημότη. Μέσω αυτού, οι
δημοτικές υπηρεσίες γίνονται προσβάσιμες και αποτελεσματικές έχοντας στο επίκεντρο το Δημότη!
Μια δωρεάν εφαρμογή για έξυπνα κινητά τηλέφωνα (app) επιτρέπει στο Δημότη να αναφέρει σε πραγματικό χρόνο τα προβλήματα καθημερινότητας που αντιμετωπίζει, να ενημερώνεται για σημαντικά γεγονότα και να εκφράζει την άποψη του για θέματα του Δήμου του μέσα από σύντομες δημοσκοπήσεις.
Το διαχειριστικό σύστημα επιτρέπει στις δημοτικές υπηρεσίες να λαμβάνουν ζωντανά τα αιτήματα των Δημοτών, να δρομολογούν την επίλυση τους προς τα αρμόδια τμήματα ενημερώνοντας σε πραγματικό χρόνο τον Δημότη (μέσω SMS, push notifications, μηνύματα εφαρμογής, emails και άλλα διαθέσιμο κανάλια επικοινωνίας) για την εξέλιξη της αναφοράς του μέχρι την οριστική διευθέτηση. Μέσω αυτής της αυτοματοποίησης της διαδικασίας, εξοικονομούνται πόροι και παρέχονται καλύτερες υπηρεσίες προς τους Δημότες.
Η χρήση της εφαρμογής από τους δημότες είναι δωρεάν, η υποβολή αναφοράς προβλήματος προϋποθέτει την εγγραφή του Δημότη ως χρήστη του συστήματος και την ταυτοποίησή του, μέσω του email του και του κινητού του τηλεφώνου.
Πλεονεκτήματα για τον Δημότη
- Όλα τα προβλήματα που ο πολίτης συναντά στην καθημερινότητά του, τώρα μπορούν να φτάσουν απευθείας στις υπηρεσίες του Δήμου και να επιλυθούν. Ο κάθε πολίτης που αναφέρει ένα πρόβλημα, ενημερώνεται αυτόματα για την επίλυση του ζητήματός του.
- Δεκάδες σύντομες απαντήσεις για διαδικασίες και δικαιολογητικά, με μία κίνηση.
- Ενημερώσεις και νέα για σημαντικά δρώμενα, εκδηλώσεις, ανακοινώσεις ακόμα και έκτακτα συμβάντα στην ευρύτερη περιοχή του Δήμου, όλα με μια κίνηση στη φορητή συσκευή που πλέον διαθέτουμε όλοι: Το έξυπνο κινητό τηλέφωνο!
- Ο χάρτης θα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα σημεία ενδιαφέροντος.
Χρήση του Συστήματος από τους Δημότες
Η είσοδος των πολιτών στο σύστημα του Novoville είναι δυνατή μέσω της εφαρμογής που θα εγκαταστήσουν στο κινητό τους τηλέφωνο ή μέσω της ιστοσελίδας www.novoville.com.
Η διαδικασία με την οποία ο δημότης μπορεί να αναφέρει ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζει είναι η εξής:
- Ανοίγει την εφαρμογή
- Ορίζει την ακριβή τοποθεσία με στίγμα στο χάρτη
- Επιλέγει την κατηγορία του προβλήματος
- Εισάγει μια σύντομη περιγραφή (προαιρετικά)
- Φωτογραφίζει με την κάμερα το πρόβλημα (προαιρετικά)
- Καταχωρεί την αναφορά!
Ακολουθεί άμεση ενημέρωση του δημότη για την πορεία του αιτήματός του.
Το Novoville στο Δήμο Αλεξάνδρειας
Πλέον, μετά την περίοδο δοκιμαστικής λειτουργίας του Novoville, του συστήματος διαχείρισης προβλημάτων Δημοσίου ενδιαφέροντος που επέλεξε ο Δήμος Αλεξάνδρειας, αυτό πλέον χρησιμοποιείται και για την εσωτερική ενημέρωση του αρμόδιου προσωπικού για όλα τα αιτήματα των πολιτών, ενώ μέλη της Διαχειριστικής ομάδας έχουν οριστεί και υπάλληλοι της Δημοτικής Επιχείρησης Ύδρευσης Αποχέτευσης όπως και της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου.