Καραντινιώτες και καραντινιώτισες καλημέρα. Σήμερα θα μου επιτρέψετε να ξεκινήσω πολύ διαφορετικά από κάθε άλλη φορά. Την άκουσα πρώτη φορά, πολύ μικρός το 1985 όταν έβγαλε το «Ποια θυσία». Νομίζω ήταν μια στιγμή που σημάδεψε και άλλαξε τελείως τα μουσικά μου ακούσματα. Πρώτη φορά την είδα από κοντά το 1990 όταν τραγουδούσε το Εσύ τι λες. Πλέον ήμουν σίγουρος ότι δεν έκανα λάθος. Πολύ καλύτερη στο live από το cd. Μετά οι δρόμοι μας πήγαιναν παράλληλα ή να το θέσω καλύτερα, δεν τραγούδησε κάπου που να μην πήγα (μόνο στην Αραβία δεν έφτασα).
Το 1999 βγάζει τις Μαργαρίτες και έρχεται Θεσσαλονίκη στο τότε Αβαντάζ. Από τις 29 παραστάσεις που έδωσε έλλειπα μόνο στην μία γιατί είχα γρίπη (τάχα φοιτητής τρομάρα μου). Σε μια από εκείνες τις βραδιές με σηκώνει στην πίστα και τραγουδάμε μαζί το Σε Νίκησα Ζωή (δεν το είχε στο πρόγραμμα αλλά το έβαλε γιατί της το ζήτησα). Την φωτογραφία μας την έχω ακόμα κορνίζα στο δωμάτιο μου. Παρόλο που δεν ακούγομαι ούτε για πλάκα δεν μου πήρε το μικρόφωνο αλλά νομίζω μου έκανε και δεύτερες (δεν ντρέπομαι καθόλου). Μπορώ να μιλάω γι΄ αυτήν ώρες ατελείωτες. Έχω όλους τους δίσκους και τα cd της μέχρι και το πρώτο 45άρι δισκάκι που έβγαλε το 1979 στο οποίο της κάνει φωνητικά ο ΛεΠά.
Όλοι φυσικά καταλάβατε ότι μιλάω για την μία και μοναδικά Lady, την Άντζελα Δημητρίου. Το Καρπούζι πλέον αποκτά άλλο αέρα. Δείτε τι μου έστειλε (ευχαριστώ Σοφία και Όλγα). Ευχαριστώ Άντζελα.
Ας αφήσουμε την απόλυτη λαϊκή φωνή και ας πάμε στο απόλυτο πρόβλημα της χρονιάς. Μέχρι σήμερα ξέραμε ότι ο κορονοϊός προήλθε από την Γιουχάν. Κινέζικο προϊόν δηλαδή. Αμ δε, ξεχάστε τα όλα. Επαναστάτησε ο κόσμος ενάντια στην κινέζικη πρωτιά. Όχι πάντα πρώτοι τα κιτρινοστρουμφάκια. Τώρα ιός και από τη Μεγάλη Βρετανία αλλά και από την νότια Αφρική (όπως λέμε Σαράφης και στα Τρίκαλα). Δεν μας φτάνει που χάσαμε έναν χρόνο της ζωής μας από τον ιό, ήρθαν και οι μεταλλάξεις. Και μάλιστα, ακούσατε ακούσατε, ο πρώτος που κόλλησε ήταν παπάς (που να μην είχε και τα κονέ από πάνω δηλαδή).
Σύμφωνα με πληροφορίες, ο ιερέας είχε νοσήσει πριν από δυο μήνες με κορονοϊό. Αφού αποθεραπεύθηκε, όλα τα τεστ, στα οποία υποβαλλόταν έβγαιναν αρνητικά. Όμως, κάνοντας ακόμα ένα τεστ, όχι μόνο βρέθηκε θετικός, αλλά ήταν θετικός στην μετάλλαξη από τη νότια Αφρική (να μη σας πω που πάει ο νους μου, θα με αφορίσουν). Αυτή η εξέλιξη προκαλεί πολλά ερωτήματα, για το πώς ένας άνθρωπος που έχει ήδη νοσήσει και έχει εμφανίσει αντισώματα -όπως λένε οι ειδικοί- τώρα, όχι μόνο αρρωσταίνει ξανά, αλλά εμφανίζει την νοτιοαφρικανική μετάλλαξη, που έχει τρομοκρατήσει όλο τον πλανήτη. Επίσης, προκαλεί ερωτήματα και κατά ποσό τα εμβόλια που εγκρίνονται το ένα πίσω από το άλλο, είναι ικανά να αντιμετωπίσουν και αυτή την μετάλλαξη.
Φοβάμαι ότι τα τεστ μάλλον είναι μούφα. Έχω, δεν έχω. Είμαι, δεν είμαι. Κάτι μου λέει ότι όλα αυτά τα τεστ είναι για να περνάμε την ώρα μας. Άχρηστα τελείως δηλαδή. Ένα μόνο είναι το σωστό και ανακαλύφθηκε πρόσφατα και μάλιστα στηρίχθηκε στην παιδιατρική. Ναι καλά διαβάσατε. Όταν ένα μωρό έχει πυρετό, που το βάζουμε το θερμόμετρο για να πάρουμε την θερμοκρασία; Πολύ σωστά καταλάβατε, στον ποπάκο του. Από κει λοιπόν θα πάρουμε και τα δείγματα για να δούμε αν έχουμε τον ιό ή όχι.
Στο κάτω κάτω όλοι οι ειδικοί για να βρουν το ιικό φορτίο, τα λύματα δεν εξετάζουν; Τι είναι τα λύματα; Άντε μπράβο να σας χαρώ εγώ. Ο κίνδυνος βέβαια για τον δειγματολήπτη είναι πολύ μεγαλύτερος γιατί ποτέ δεν ξέρεις τι έφαγε ο ασθενής την προηγούμενη μέρα. Ότι μέτρα προστασίας και να πάρεις αν ο άλλος έφαγε φασολάδα νομίζω δε σε σώνει ούτε η στολή του αστροναύτη.
Γνωστή κάβα της πόλης μας κυκλοφορεί μια σειρά από οινοπνευματώδη που περιγράφουν με ακρίβεια την «παραμυθένια ιστορία» που ζούμε. Τα δύο πρώτα μπουκάλια το πρόβλημα και τα άλλα δύο….. την κατάσταση.
Βέβαια, για να κλείσουμε το θέμα, μπορεί η νότιο-αφρικάνικη μετάλλαξη να είναι θανατηφόρα αλλά δεν είναι αυτό που απασχολεί τους ειδικούς. Φοβούνται για μια άλλη μετάλλαξη που αν πραγματοποιηθεί τότε μιλάμε για αφανισμό όλης της ανθρωπότητας. Την ελληνική. Έτσι και περάσει η αναισθησία των Ελλήνων στο DNA του ιού τότε την βάψαμε όλοι. Έχουμε να στείλουμε μηνύματα στο 13033, ουυυυ ένα σωρό. Παρεμπίπτοντος, μία έρευνα έδειξε ότι το 90% αυτών που πάνε για τρέξιμο στέλνοντας το 6 πριν από ένα μήνα πήγαιναν στο περίπτερο με το αυτοκίνητο. Ας μπούμε από μόνοι μας στην «Μαύρη Λίστα» που λέει και η Άντζελα.
Και πάμε στο φλέγον θέμα της εστίασης. Εμένα δεν μου το βγάζεις από το μυαλό ότι τον ιό τον δημιούργησαν τα ντελιβεράδικα για να κλέψουν την δουλειά από την εστίαση. Βρέξει χιονίσει αυτά είναι ανοιχτά. Δεν σας πονηρεύει τίποτα; Μόνο εμένα; Τέλος πάντων, ελπίζω να βγω ψεύτης...(χαχα) Και σαν να μην έφτανε το κακό που βρήκε όλους τους επιχειρηματίες έχουν και τον Άδωνη να λέει τα δικά του. Κλείστε λέει τα μαγαζιά και δώστε σε εκείνον τα κλειδιά. Μάλλον του έμεινε καμιά κούτα μπρελόκ από κείνα που έδινε δώρο με τα βιβλία που πουλούσε στην εκπομπή του και ψάχνει κλειδιά για κρέμασμα. Παλιά για να καταλάβεις αν κάποιος είναι ηλίθιος έπρεπε να κάνεις κουβέντα μαζί του. Σήμερα δεν μπαίνεις καν στον κόπο γιατί βγαίνει και τα λέει μόνος του.
Ένα θα σας πω για αυτόν (αφορά και κάποιους άλλους πολύ δικούς μας) και να με θυμάστε. Ο Άδωνης Γεωργιάδης είναι σαν τον απορροφητήρα της κουζίνας που τον κλείνεις και λες «επιτέλους, μας είχε ζαλίσει τα @ρχίδι@».
Από την άλλη όμως, να λέμε και του στραβού το δίκιο, καλά μας κάνει. Μια έρευνα έδειξε ότι οι έλληνες ήταν δυσαρεστημένοι με την εκλογή του Τραμπ τότε. Ποιοι; Οι έλληνες, που έβγαλαν πρώτο σε ψήφους βουλευτή τον Άδωνη. Τι προκοπή περιμένετε μετά;
Αλλάζω θέμα και πάω πάλι σε μια άλλη ντροπή, αυτή τη φορά δική μας. Οι παρακάτω φωτογραφίες είναι από το δρόμο Καβάσιλα- Π. Σκυλίτσι και από την στραγγιστική τάφρο του ίδιου χωριού. Πάρτε μια γεύση.
Δυστυχώς έχει καταντήσει ένας απέραντος σκουπιδότοπος! Υποτίθεται ότι οι στραγγιστικές τάφροι είναι για να δέχονται τα νερά των βροχών για να μην πλημμυρίζουν σπίτια, δρόμοι και αυλές. Εδώ οι κάτοικοι έχουν αναβαθμίσει την τάφρο να δέχεται σκουπίδια. Η έλλειψη παιδείας, η έλλειψη σεβασμού προς το περιβάλλον και την δημόσια υγεία, ο "ωχαδερφισμός" και το "σιγά μωρέ και τι έγινε", έχουν φέρει αυτά τα αποτελέσματα. Και όχι, για πρώτη φορά δεν θα πω ότι φταίει ο Δήμος γιατί δεν μπορεί να βρίσκεται πίσω από την ουρά του καθενός μας και να μαζεύει τα σκουπίδια μας (εδώ με το ζόρι μαζεύουν τους κάδους). Αφορά όλους και ΕΜΕΙΣ και μόνο είμαστε υπεύθυνοι για το χάλι αυτό. Ας γίνουμε επιτέλους ώριμοι πολίτες αυτού του κράτους κι ας προστατέψουμε το περιβάλλον και την υγεία μας (άντε Σαρακατσιάνε, την γλύτωσες πάλι)!!!
Και πάμε στον πίνακα της εβδομάδας.Old Fishermen από τον Csontvary Kosztka Tivadar. Ένας από το ακριβότερους πίνακες στην ιστορία. Δεν θα μπορούσα να τον δώσω όπου κι όπου. Αποφάσισα λοιπόν να τον δώσω στο διαμάντι του δήμου μας, στον άνθρωπο που εκλέγετε πάντα πρώτος, στον άνθρωπο που έχω στεναχωρήσει πολλές φορές στο παρελθόν. Στον αντιδήμαρχο, Σάκη Κούγκα. Νομίζω του πάει γάντι. Ο συγκεκριμένος ηλικιωμένος ψαράς σκέφτεται ότι ήρθε η στιγμή «να κρεμάσει τα δίχτυα» και να δώσει την βάρκα του σε νέους ψαράδες. Ο δικός μας;
Ας αλλάξουμε θέμα και ας πάμε σε ένα κουίζ. Ποιος δημοτικός σύμβουλος που κατέχει θέση στη διοίκηση του δήμου το «έριξε λίγο παραπάνω έξω» και αντί να στρίψει με το αυτοκίνητο για το σπίτι του βρέθηκε σε ένα χωριό λίγο πριν το Πόζαρ να κοιμάται μέσα σε αυτό; Ελπίζω η φαντασία σας να καλπάζει.
Η παρακάτω τοποθέτηση αφορά το σχόλιο που έκανα στο προηγούμενο άρθρο μου για την ανακοίνωση του προέδρου της Εστίας Ρουμλουκιωτών.
«Και εγένετο το χάος... Η τοποθέτηση έγινε καθαρά και μόνο παίρνοντας υπόψη την ανάρτηση σας και μόνο αυτή... επαναλαμβάνω, η οποία δεν ήταν κατανοητή - όχι μόνο για μένα αλλά και για άλλους αναγνώστες σας. Επικοινώνησα όμως με τον πρόεδρο της Εστίας, ο οποίος με ενημέρωσε διεξοδικά σε ποια έξοδα του συλλόγου αναφερόταν που συσσωρεύτηκαν λόγω της πανδημίας και τα οποία δεν είναι κατανοητά με την πρώτη ανάγνωση στη συγκεκριμένη ανάρτηση. Η αναφορά μου όπως όλος ο κόσμος γνωρίζει μετά από τόσα χρόνια ήταν καθαρά χιουμοριστική και δεν είχε σκοπό να αφήσει κανενός είδους υπόνοιες απλά διατύπωνε απορίες».
Η ζωή θέλει χιούμορ. Τελεία και παύλα.
Το έχεις, περνάς καλά. Δεν το έχεις, θα σε φάει η μαρμάγκα.
Ραντεβού το άλλο Σάββατο.